El missatge resulta realment comunicatiu gràcies a la credibilitat del seu emissor. La facilitat que dóna la imatge per vincular una idea, projecte, iniciativa,… és important. La síntesi de contingut, veu, mirada, resulta essencial per immortalitzar una ànima i fer-la captiva d’un determinat objectiu.
Resulta fascinant descobrir en aquest talkingabout la força del missatge que transmeten Javier Pinto i Montse Jiménez. Aquesta força s’amplifica gràcies a l’ús de Internet, on han descobert la seva força per recercar i mobilitzar a persones que pensen com ells més enllà de la seva localització geogràfica. La xarxa també permet un exercici de transparència i honestedat d’un projecte.
Es possible que aquest talkingabout pugui sumar a persones a l’ONG Mundo Coperante, i si això és possible, ens sentirem molt satisfets d’haver-lo fet. Sovint des de la nostra condició de ciutadans d’un món desenvolupat oblidem amb massa facilitat la pobresa i les veritables necessitats del món: globalment terriblement més pobre. Això ens fa conscients de la nostra veritable posició i ens obliga a despendre’ns d’allò que tenim per afavorir un món més just.
http://viniesfera.com/talkingabout-xii-el-mon-que-coopera/ #talkingabout XII – El món que coopera | Gemma Urgell
[...] Ricard Espelt is talking about too [...]
http://francescmasana.com/talkingabout-xii-el-mon-que-coopera-2/ Talkingabout XII: El món que coopera | Francesc Masana
[...] Subscribe to the comments for this post? [...]
http://barhaparty.wordpress.com/2009/10/13/talking-about-xii/ Talking about XII « Barha Party
[...] de discusión” lleva por nombre “Talking about“, y en él, de la mano de Ricard Espelt y Gemma Urgell, se pretende configurar un foro que permita compartir ideas nacidas de las [...]
http://viniesfera.com/talkingabout-joe-rospars/ #talkingabout – Joe Rospars | Gemma Urgell